Välkommen in till Z-Guld i Nässjö! Handla hos oss online eller i vår butik.

Villkor_old

 

Kära kunder. Följande gäller för dig som kund när du handlar hos z-Guld via webshopen eller beställning via sociala medier, epost eller telefon.

 

Leverans

Leverans sker inom 2-5 arbetsdagar från det att din betalning nått oss (gäller vid betalning via Swish eller bankgiro). Vid betalning med Klarna hanteras din order så fort beställningen når oss. Leveransen sker genom DHL och hämtas på deras utnämnda utlämningsställe nära din adress. Du kan också hämta dina varor i butiken på Storgatan 23 i Ängelholm under ordinarie öppettider.

Frakt

På beställningar under 1500 kronor tillkommer en fraktavgift på 100 kronor. För beställningar på 1500 kronor eller mer erbjuder vi fraktfri leverans där du som kund betalar 0 kronor i fraktavgift.

Skadad vara/Reklamation

När du erhåller dina varor ska försändelsen kontrolleras noggrant för eventuella skador. Vid skada på försändelsen ska det anmälas direkt till utlämningsstället och meddelas till by Carolines S via sms eller mail inom två dagar. Är det fel på produkterna kontaktar du by Caroline S för att skapa ett reklamationsärende så du kan få nya produkter eller dina pengar tillbaka. Under fliken Kundservice -> Reklamera vara finner ni ett menyval för att direkt kunna kontakta oss gällande eventuella reklamationer via vårt reklamationsformulär.

Ångerrätt

Enligt distansavtalslagen så har du alltid 14 dagars ångerrätt vilket innebär att ångerfristen gäller från den dagen du mottagit varan och tills varan är tillbaka hos oss i butiken. Om du ångrar ditt köp måste du meddela butiken detta och skicka följande uppgifter för att vi ska kunna hjälpa dig: Namn, adress, e-postadress, ordernummer och vilka varor du vill returnera.

Returer

Köparen står för eventuell returfrakt. Varan skall packas på ett bra sätt, föredragsvis i originalförpackning eller liknande. Produkterna ska vara i originalskick och innehålla samtliga originaletiketter för att returen ska vara giltig.